od wpisu

Nie tylko tam także w Lubelskim jak również na Dolnym Śląsku no ale przecież dobrze wiemy jaki byłby wynik, skoro to PO to oczywiście po cichu się ukręci sprawie głowę a gdyby było PIS to oczywiście można się spodziewać, że natychmiast unienważnionoby listy w końcu przecież trzeba ratować demokrację nieprawdaż. Problem nie w tym czy Wipler się awanturował i groził. Jak oglądałem film, to mi go nawet żal było ale – jak znam życie – prawda z tym grożeniem może być trochę inna niż sugerujesz. To sprawa sądu. Problem w tym, że Wipler nagranie z kamery ulicznej wykorzystał w swoim spocie wyborczym, który nie pozostawia wątpliwości, że Wipler jest ofiarą sadystycznych policjantów (i policjantki). A to jest zwykłe oszustwo wyborcze. Nie bez kozery zapytałem w pierwszym poście o poparcie dla Jana Marii Rokity, gdyby zechciał kandydować na prezydenta Krakowa pod hasłem “Niemcy mnie biją”, wykorzystując nagrany na taką okoliczność filmik. Od mojego ostatniego wpisu upłynęło , ponad dwa miesiące. Szorstka przygoda, błękit , odległe horyzonty, hemingway’owskie klimaty, trochę przechodzona wątroba, i takie tam różności. Powrót do kraju, do klimatów Gabrieli Zapolskiej jest swoistym wstrząsem i przynajmniej przez jakiś czas, nie pozwoli przechodzonej wątrobie wrócić do normy. W tym czasie, nasza szanowna Gospodyni popełniła jeden temat; ‘Macierewicz szykuje się do wojny z prokuraturą?’. To nie jest zarzut … osobiście mnie taka częstotliwość wpisów odpowiada, niemniej podziwiam stałość uczuć

Komentarze

Popularne posty